سلام عشق من

 

سلام عشق من

نگران نباش

خواستی بیا و مرا ببین

من هنوز پشت پنجره دلواپستی ایستاده ام

من هنوز همچنان پشت نقاب پنجره انتظار تو را می کشم

نگران نباش عشق من خجالت نکش

از وقتی که با دیگری رفتی و همه آرزوهای سبزمان را تباه کردی

از وقتی تنهایی هایت را با غریبه قسمت کردی و مرا نخواستی

دیگر حیا و گناه برایت عادی شده

نگران نباش عشق من اینها همه قراردادی هستند

یک روز با من روز دیگر سال دیگر با دیگری

این سال یک زندگی سال دیگری زندگی دیگری با دیگری  

نگران نباش عشق من این عادت زمانه ماگشته

صدای پای تو که می روی

و صدای پای مرگ که می آید...

دیگر چیزی را نمی شنوم

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://butcher.blogfa.com

متاسفم که این رو می گم



اما واقعیت بیشتر دخترها مثل همین عکسیه که گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد