قلبم

 عشق پروانه ها

قلبم را در دستم می گیرم  

قلبم را برایش می بخشم  

قلب مهربانم را برایش هدیه می دهم  

تنها قلبم را برایش هدیه می دهم  

تنها ی تنها شدم قلبم را برایش بخشیدم  

قلبم را دادم شاید قلب مهربانم  

شاید قلب رئوفم دل سنگش را به رحم آورد  

شاید بداند می توان دوست داشت زیبایی ها را  

شاید ....

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام

خوبین ؟

عزیزم من حالا خیلی کاری ندارم ولی به نظر میاد خودتون بیشتر تو توهم باشی ها ....

ستاره یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ http://setarehjan.blogfa.com

سلام

خوبی ؟
براساس نوشته من گفتی که تو توهم هستم

و من بر اساس نوشته هات گفتم : اتفاقا شما تو توهم هستین ...

اگه دقت کنی می بینی متن من توهم نیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد