تنهایی

بذاز خیال کنم هنوز ترانه هامو می شنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدامو می شنوی

 بذار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

 اگه تموم قصه مون  هنوز ترانه سازتم

بذار خیال کنم هنوز پر از تب وتاب منی

 روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

 بذار خیال کنم منم اون که دلت تنگ براش

 اونی که وقتی تنهایی پر می شی از خاطره هاش

 اون که هنوز دوسش داری

 اون که هنوز همنفس

 بذاز خیال کنم منم اونی که بودنش بسه

 دوباره فال حافظ ودوباره توی فالمی

 بذار خیال کنم بذار اگر چه بی خیالمی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

بذاز خیال کنم هنوز ترانه هامو می شنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدامو می شنوی

 بذار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

 اگه تموم قصه مون  هنوز ترانه سازتم

بذار خیال کنم هنوز پر از تب وتاب منی

 روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

 بذار خیال کنم منم اون که دلت تنگ براش

 اونی که وقتی تنهایی پر می شی از خاطره هاش

 اون که هنوز دوسش داری

 اون که هنوز همنفس

 بذاز خیال کنم منم اونی که بودنش بسه

 دوباره فال حافظ ودوباره توی فالمی

 بذار خیال کنم بذار اگر چه بی خیالمی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

بذاز خیال کنم هنوز ترانه هامو می شنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدامو می شنوی

 بذار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

 اگه تموم قصه مون  هنوز ترانه سازتم

بذار خیال کنم هنوز پر از تب وتاب منی

 روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

 بذار خیال کنم منم اون که دلت تنگ براش

 اونی که وقتی تنهایی پر می شی از خاطره هاش

 اون که هنوز دوسش داری

 اون که هنوز همنفس

 بذاز خیال کنم منم اونی که بودنش بسه

 دوباره فال حافظ ودوباره توی فالمی

 بذار خیال کنم بذار اگر چه بی خیالمی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

بذاز خیال کنم هنوز ترانه هامو می شنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدامو می شنوی

 بذار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

 اگه تموم قصه مون  هنوز ترانه سازتم

بذار خیال کنم هنوز پر از تب وتاب منی

 روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

 بذار خیال کنم منم اون که دلت تنگ براش

 اونی که وقتی تنهایی پر می شی از خاطره هاش

 اون که هنوز دوسش داری

 اون که هنوز همنفس

 بذاز خیال کنم منم اونی که بودنش بسه

 دوباره فال حافظ ودوباره توی فالمی

 بذار خیال کنم بذار اگر چه بی خیالمی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

بذاز خیال کنم هنوز ترانه هامو می شنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدامو می شنوی

 بذار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

 اگه تموم قصه مون  هنوز ترانه سازتم

بذار خیال کنم هنوز پر از تب وتاب منی

 روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

 بذار خیال کنم منم اون که دلت تنگ براش

 اونی که وقتی تنهایی پر می شی از خاطره هاش

 اون که هنوز دوسش داری

 اون که هنوز همنفس

 بذاز خیال کنم منم اونی که بودنش بسه

 دوباره فال حافظ ودوباره توی فالمی

 بذار خیال کنم بذار اگر چه بی خیالمی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

بذاز خیال کنم هنوز ترانه هامو می شنوی

هنوز هوامو داری و هنوز صدامو می شنوی

 بذار خیال کنم هنوز یه لحظه از نیازتم

 اگه تموم قصه مون  هنوز ترانه سازتم

بذار خیال کنم هنوز پر از تب وتاب منی

 روزا به فکر دیدنم شبا پر از خواب منی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

 بذار خیال کنم منم اون که دلت تنگ براش

 اونی که وقتی تنهایی پر می شی از خاطره هاش

 اون که هنوز دوسش داری

 اون که هنوز همنفس

 بذاز خیال کنم منم اونی که بودنش بسه

 دوباره فال حافظ ودوباره توی فالمی

 بذار خیال کنم بذار اگر چه بی خیالمی

 بذاز خیال کنم تو دل تنگیات

 غروب که می شه یاد من می یفتی

 تویی که قصه طلوع عشق

 گفتی و دوست دارم و نگفتی

نظرات 2 + ارسال نظر
یکرنگ پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.yekrang1.blogfa.com

سلام ترنم جونم خوبی؟
خیلی زیباست قالب وبلاگتم عوض کردی مثل اینکه واقعا آسمانی است بعد باران آسمان اینقدر زلال موفق باشی .

عبدالله جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.noorway.blogfa.com

برادر و خواهر مسلمان سلام علیکم این هفته با نور ایمان همراه باشید با این عناوین :

1- اسلام و مسائل زن
2- تشویق به ازدواج و بیان اهداف آن
3- گفتگو با غفلت
4 - گفتگو با سجاده
(لطفاٌ نظرات خود را برای ما ارسال فرمایید)

وبلاگ نور ایمان
www.noorway.blogfa.com




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد