در امتداد عاشقی

  

در امتداد عاشقی

در امتداد احساس زیبایی

در امتداد شور عشق

در امتداد خواستن ،هر چه که نامش را  زیبایی نامند

آری با توام تویی که تمام حسم متوجه حضور توست

تویی که عالمی را با وجودت به زیبایی کشانده ای

تویی که بی وجود تو زیبایی معنی ندارد

پس بیا ای وجود زیبایی مطلق

بیا و وجودم را به نور زیبایی روشن ساز

منتظر دستان پرمهر تو هستم

توای که به مانند گهواره مرا در وجودت پرورانده ای

توای که هستی ، و هستی من از آن توست

منی که در وجود توام و وجودم بی وجود تو معنی ندارد

مرا برهان از این پندار واهی

منی که من می گویم

همانی هستم ، همانی که ذره ای از وجودت هست

آری ذره ا ی از وجودت را به من امانت داده ای

چه خودخواهانه می انگارم خود را

در حالی که تمامم از توست

پس چه زیباست وجودت را

اگر زیبا بینم تمام هستی را

چه زیبا دور سازم از خود همه زشتی ها را

چون زشتی و پلیدی در تو راه ندارد

آنگاه است که خالص می شود گوهر وجودم که از آن توست

آنگاه است که می پسندی وجودم را که خالص است همانند وجود تو

نظرات 1 + ارسال نظر
سونیا جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

تشکر از کامنتتون.اسم وبلاگتون مشابه اما شما رو نمیشناسم..قسمتی از شعری که به عنوان کامنت گذاشته بودید صدای پای تو که می روی و مرگ که میآید گویا از یکی از دوستان شنیده بودم..به هر حال تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد